For other languages, please use the language translator in the bottom left corner.
⚠️ สินค้าในร้าน สามารถกดสั่งได้พร้อมกัน ไม่ว่าจะเป็นหลากหลาย Creators หรือสินค้าพรีออเดอร์ รวมกันกับสินค้าพร้อมส่ง สินค้าในออเดอร์จะจัดส่งพร้อมกัน เมื่อสินค้าทุกอย่างมาถึงทางร้าน
ที่อยู่
⚠️ หากต้องการแก้ไขที่อยู่หลังจากสั่งซื้อแล้ว ติดต่อ [email protected] เท่านั้น การแก้ไขที่อยู่ในประวัติ ไม่ส่งผลต่อที่อยู่ในออเดอร์ ( ไม่ควรไว้ใจ Autofill ของ browser ในขณะกรอกที่อยู่ระหว่างสั่งซื้อ)
⚠️ หลังสั่งซื้อแล้วไม่สามารถแก้ไขออเดอร์ (เพิ่มสินค้า ลดจำนวน รวมออเดอร์) ไม่มีการยกเลิกรายการเพื่อรวมกับอีกรายการ หรือรวมค่าส่งกับออเดอร์อื่น
การจัดส่ง
📦 สำหรับสินค้าพร้อมส่งมีระยะเตรียมสินค้าก่อนส่ง 1 – 3 วัน
📦 สินค้า 【PRE-ORDER】จัดส่งภายในเดือนที่แจ้งไว้บนชื่อสินค้า (เป็นภาษาอังกฤษ)
เคลมสินค้า เสียหาย หรือของไม่ครบ
บันทึกคลิปตอนเปิดพัสดุใน 1 คลิป หากสินค้าเสียหายหรือไม่ครบ ส่งหลักฐานคลิปมาที่ [email protected] ภายใน 3 วันที่ไปรษณีย์ขึ้นสถานะ ‘นำจ่ายสำเร็จ’ (delivered) If you use a proxy or other parties (warehouse or “your friend”) to ship to you, we have a right to refuse the claim (lost or damage) of ALL CASE. PLEASE DON’T USE A PROXY. WE HAVE AN INTERNATIONAL SHIPPING SERVICE.
สินค้าตีกลับคืนมาทาง HOMU
หากสินค้าถูกตีคืนกลับมา ทางลูกค้าต้องเป็นผู้ชำระค่าส่งอีกครั้ง ภายในระยะเวลา 30 วัน หลังจากได้รับอีเมล์แจ้ง มิเช่นนั้นจะถึอว่าสละสิทธิ์ในตัวสินค้า และไม่ได้รับเงินคืน
International :
Cancel the order:
If you would like to cancel your order, please note that the PayPal fee in this case is non-refundable.
We include an invoice displaying the product prices inside the package due to customs inspections in various countries where customs authorities may open the package for inspection. If we do not include the invoice, there is a high likelihood of the goods being returned or destroyed. In the event that you are subject to import taxes, we cannot assume any responsibility. If you prefer not to have us include the invoice in the package, please indicate this in the note. However, if the import is canceled by customs, it is the customer’s responsibility.
In the case of product returns: If the products are returned due to an incorrect address provided by the customer or if the customer fails to pick up the items at the designated pick-up point within the specified time, the customer will be responsible for the re-shipping costs.
Please note that tracking information won’t be updated while the package is in transit across the countries until it arrives at the destination post office or customs of the destination country.
We’ve received reports from our European customers that postal services do not always provide notifications. In cases where delivery attempts are unsuccessful, customers may need to personally retrieve their packages from the post office. Therefore, kindly monitor your tracking number regularly to determine the whereabouts of your shipment. If the package is returned to us due to your failure to pick it up, you will be responsible for the re-shipping costs.